Presmerovani kopii mailu na mobil

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Listopad 5 16:22:03 CET 2001

> Existuje (uz jsem ho v teto konferenci asi 3x zminoval) skript MailForw,
> ktery je presne k tomuto urceny - lze si specifikovat, od koho nechcete
> zpravy na mobil prijimat vubec (konference, napriklad), specifikovat od
> kterych odesilatelu chcete aby se rozdelila zprava na kolik SMSek, atd.
>
> http://www.mailforw.cz/

Vypada dobre, ale jak se ma pouzivat ?

Podle navodu jsem ho nakopiroval do domovskeho adresare a nastavil
jsem parametry.

a) kdyz ho pustim rucne
/home/.../MailForw/MailForw /home/.../MailForw <zprava

... objevi se na konzoli 2x chybova hlaska
/home/.../MailForw/MailForw: [: =: unary operator expected

... a zprava je dorucena.

b) Kdyz stejny prikaz necham provadet pres .forward, ohlasi mi exim :

Child process of address_pipe transport returned 127 from command:
/home/.../MailForw

Tak co s tim. Poradi nekdo ? Predem dik !!

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s