Presmerovani kopii mailu na mobil

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Listopad 6 02:12:44 CET 2001

On Mon, Nov 05, 2001 at 04:22:03PM +0100, Miroslav BENES wrote:

> Vypada dobre, ale jak se ma pouzivat ?
>
> Podle navodu jsem ho nakopiroval do domovskeho adresare a nastavil
> jsem parametry.
>
> a) kdyz ho pustim rucne
> /home/.../MailForw/MailForw /home/.../MailForw <zprava
>
> ... objevi se na konzoli 2x chybova hlaska
> /home/.../MailForw/MailForw: [: =: unary operator expected
>
> ... a zprava je dorucena.
>

> b) Kdyz stejny prikaz necham provadet pres .forward, ohlasi mi exim :
>
> Child process of address_pipe transport returned 127 from command:
> /home/.../MailForw

no, uz to dlouho nepouzivam (nemam kam bych forwardoval), ale mam
zkusenosti perfektni, prilozim svoje nastaveni, viz nize, btw vyuzival
jsem .forward, ale ted jedu pres .procmail, krzeva trideni. jom nemate
nekdo udelane nastaveni aby to filtrovalo gpg hlaseni?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487

umisteni MailForw:

~/MailForw

:r MailForw/conf/global

email_address		+420602XXXXXX na sms.eurotel.cz
chars_per_SMS		138
default_nr_of_msg	3
reverse_sending		off
from_field		RP RT FR
get_from		header
date			L
def_cut_up_line		0
def_cut_down_line	0
max_subject_char	30
summer_time		auto
name_days		CZ

:r .procmailrc

#:0 c
#*
#| /home/users/vanous/MailForw/MailForw /home/users/vanous/MailForw

:r old_forward

\vanous