Presmerovani kopii mailu na mobil

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Listopad 6 07:54:54 CET 2001

Diky vsem za rady. Uz jsem to dokopal do "provozuschopneho" stavu.

Problemy byly v tom, ze se to pokousim napojit na exim. V dokumentaci
jsem vyhrabal informaci, ze je vhodne nastavit IFS=" ".

Po tomto nastaveni se zacaly objevovat chybove hlasky typu "touch -
file not found" apod. V dokuntaci jsem nasel, ze skript kteremu se
predava zprava ke zpracovani ma nastaveno PATH=/usr/bin. Takze bylo
jeste treba astavit primo ve skriptu cestu i do /bin.

posledni problem byl s hlaskou :
/home/.../MailForw/MailForw: [: =: unary operator expected
Nechtelo se mi hledat kde je problem, takze jsem prikaz pro
zpracovani doplnil na konci "... 2>/dev/null".

A uz to jede jak z praku !!!

S pozdravem

Miroslav BENEŠ
správce sítě