domenovy kos + aliases

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Listopad 7 17:27:02 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001, Zdenek Lukes wrote:

> Mam takovy maly problem na nasem postovnim serveru. Prijimame postu pro
> vice domen a jestlize nastavim ve virtualtables domenovy kos na domenu a
> tak potom mi prestanou fungovat aliasy pro tuto domenu. Nevite nekdo jak
> bych to mohl vyresit aby mi fungovali aliasy i domenovy kos.

Ja to resil takto (sice to nesplnuje vase pozadavky, ale nakonec sem
zjistil, ze mi to vyhovuje jeste vic nez aliasy, tak vam treba taky ;-):
[root na linux valy]# cat /etc/postfix/virtual
ondrax na procnex.czx                 balcarondra
valyx na procnex.czx                  valy
tomasx na procnex.czx                 valy
rootx na procnex.czx                  valy
@procnex.czx                       procne

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..