domenovy kos + aliases

Zdenek Lukes keyv na penguin.cz
Středa Listopad 7 18:03:13 CET 2001

No tak mi to presne nevyhovuje...... nejak podobne jsem to mel udelane,
ale kdyz potrebuji udelat neco takoveho
aliases
info na domena.cz:		adam na domena.cz, eva na domena.cz

virtualtebel
zdenek na domena.cz	zdenek
ludva na domena.cz 	ludva
@domena.cz		zdenek

asi neco takoveho, ale aby to prave fungovalo s temi aliasi....

LUKIN