jak a kdy se uplatnuje virtusertable ?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Listopad 27 00:57:02 CET 2001

DD ci spise DV,

 otazka je naznacena v subjektu. Tedy : "jak a kdy (v jakem
okamziku) se uplatnuje prepis adresata podle
virtusertable". Zda se mi totiz, ze nelze pomoci
virtusertable zaridit prepis typu:

 clovek na vdomena.cz na jinyclovek na domena.cz

Chapu to tak, ze to je obrana proti "zacykleni".

Muj problem je ale v tom, ze uzivatele jaksi fyzicky
neexistuji, vse pada do "domenoveho kose" jedineho
uzivatele, odkud se to pres procmail tridi do mailboxu a
nasledne pres virtualni pop3 vyzvedava ...

A tedy by se mi nejaky takovy prepis hodil ... Nevite
nekdo, jak na vec ?

					Z.P.