velikost majlu

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Listopad 27 09:11:01 CET 2001

On Mon, Nov 26, 2001 at 06:33:40PM +0100, Bohdan Blaha wrote:

> to bych i chapal... ale nezda se mi moc, ze kdyz poslu soubor o velikosti4,5 mega, ta velikost presahne po dekodovani do textu pres 9 mega???
> to uz je trochu moc ne? nebo je to nmozne u nekterych priloh? myslim typu souboru.... jiste bude jina velikost u docu nez u mpr3, lae narust dvakrat??
> Bohdan

Zalezi na pouzitem kodovani. Napr. quoted printable (obvykle
pouzivany) muze zvetsit soubor teoreticky az trojnasobne
v pripade binarnich dat. Staci si ve svem klientovi nastavit
kodovani Base64 a pofrci to spravne, tj +1/3

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz