access & blbe nastavenie odosielatela v klientovi

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Listopad 27 15:36:40 CET 2001

Subor acces som sa snazil nastavit tak,
ze z domeny mail musi mat odosielatela
vzdy @infogas.sk. Neviem to docielit.
Ked napisem:
sk		ERROR:550 That host does not accept mail
infogas.sk	OK

Tak pravdaze prijme mail aj z adresy osoba na lamer.infogas.sk
aj ked tymto su uz zakazane blbosti typu @linux.sk a pod.
Je pravda, ze ten prvy pripad mozem zakazat sposobom
lamer.infogas.sk	ERROR:550 That host does not accept mail
To som aj robil ale postupom casu je toho stale
viacej. Problem tkvie v tom, ze musi tam byt na zaver
10		RELAY
(cize je to relay pre celu vnutornu siet a tomu vyhovuje
uplne kazdy. Cize obmedzit podla IP adresy len na urcite
masinky to nemozem)

Mozno sa to da vyriesit inak, ale vobec ma nenapada ako.

Dik.

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator