jak a kdy se uplatnuje virtusertable ?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Listopad 28 12:01:04 CET 2001

Dne út 27. listopad 2001 10:38 Tibor Bartos napsal(a):

> Je to mozne a bezne to pouzivam. Pokial nieco nefunguje,
> otestoval by som to pomocou sendmail -bt.

> Skuste to nejako blizsie popisat - chcete niektorych
> uzivatelov z domenoveho kosa presmerovat inam ?

potrebuji zaridit prepis

 pizl na domena.cz na z.p na domena.cz

 ... tedy na jineho uzivatele te same domeny

> Pokial to triedite procmailom, nie je problem v tom, ze
> cez virtusertable prepisujete envelope a potom sa to
> snazite triedit podla headerov ?

ja to prave chci tridit nasledujicim pravidlem :
# zpracovani mejlu pro ZP
:0
* (^TO|^Received:.*)z.p na linux-cd.cz
$DOMAINSPOOL/z.p

 ... ale protoze mi nejako nefunguje ten prepis, tak tam
musim vypisovat vsechny varianty (aliasy) jmena.

BTW - sendmail -bt :
Enter <ruleset> <address>
> 3 pizl na linux-cd.cz
canonify           input: pizl @ domena . cz
Canonify2          input: pizl < @ domena . cz >
Canonify2        returns: pizl < @ domena . cz . >
canonify         returns: pizl < @ domena . cz . >

a virtusertable :
pizl na domena.cz                z.p na domena.cz

				z.P.