jak a kdy se uplatnuje virtusertable ?

Tibor Bartos bartos na rainside.sk
Středa Listopad 28 14:46:33 CET 2001

Zdenek Pizl wrote:
> potrebuji zaridit prepis
>  pizl na domena.cz na z.p na domena.cz
>  ... tedy na jineho uzivatele te same domeny

Ano, to urcite funguje. Staci aby domena.cz bola lokalna
(resp. virtualna v novsich verziach sendmailu)

> ja to prave chci tridit nasledujicim pravidlem :
> # zpracovani mejlu pro ZP
> :0
> * (^TO|^Received:.*)z.p na linux-cd.cz
> $DOMAINSPOOL/z.p

Toto nemoze fungovat - virtusertable prepisuje envelope,
nie headery a procmail triedi postu podla headerov.

Rieseni je viacero - bud tam budete davat vsetky varianty,
alebo si zmenite sendmail.cf tak, aby generoval header
www.sendmail.org), alebo si pre kazdy alias spravte
vlastnu schranku ...

> BTW - sendmail -bt :
> Enter <ruleset> <address>
> canonify           input: pizl @ domena . cz
> Canonify2          input: pizl < @ domena . cz >
> Canonify2        returns: pizl < @ domena . cz . >
> canonify         returns: pizl < @ domena . cz . >
>
> a virtusertable :
> pizl na domena.cz                z.p na domena.cz

Virtusertable sa pouziva v rulesete 0, takze skuste

3,0 pizl na linux-cd.cz

Tibor Bartos