jak a kdy se uplatnuje virtusertable ? -VYRESENO

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Listopad 29 11:12:53 CET 2001

Dne čt 29. listopad 2001 08:51 Lubos Kaspar napsal(a):

> Dobry den,
>
> prosim Vas, byl byste tak hodny a mohl mi objasnit, proc
> vlastne delate tuto operaci, tj. napred shluknete postu
> pro celou domenu do jednoho cile a pak ji zase pracne
> rozdelujete? Proc se nedorucuji jednotlive zasilky primo
> do cilovych schranek?

z duvodu vetsi prehlednosti. Ten stroj prijima postu pro
mnoho domen. Domeny maji vzdy nekolik az mnoho uzivatelu.
Nechci mit na serveru zadne zbytecne uzivatele, ani kdyby
meli mit jako shell /dev/null ;o) - trosku taky paranoia.

Uzivatele na server pristupuji z nezabezpeceneho internetu
pomoci POP3, pouzivam virtualni POP3 server s autentikaci
proti mySQL databazi. (Podobne mam vyresen i FTP server pro
zakazniky ...)

Jestlize tam uz hlavicka X-envelope-To bude, ta pravidla,
ktera ji injektuji se neprovedou. Je pravda, ze jsem
opomenul nejprve tuhle potencionalni hlavicku zrusit ...
Ale to je zalezitost jeste jednoho pravidla pro vytvoreni
unikatni hlavicky z te posledni toho typu (tedy z te mnou
injektovane)

napriklad :
:0f
* ^X-Envelope-To:.*$ENV_TO@$DOMAIN
| formail -u "X-Envelope-To:"

TEDY alespon doufam, ze to takhle jde :)

					Z.P.