postfix + pop3 + virtual users

Čtvrtek Listopad 29 12:45:04 CET 2001

Ahojte,

Chcel by som sa informovat, ako sa da rozchodit rozumne postfix
s pristupom pop3 (ssl), bez toho aby som mal zavadenych prijemcov
v /etc/passwd.

Po prelezeni ku postfixu som prisiel na to, ze on sa o to ci uzivatelia
existuju, pokial nedam dorucovanie local.

Povedzme, ze by som mail odovzdal scriptu ( mozno maildrop), aby to
dorucil do nejakeho suboru ( musel by skontrolovat, ci je to user, ktory
virtualne existuje.

Dalsim zadrhelom je pop daemon ( vrtam sa v dokumentacii
curier-pop-ssl), ktory by bol ochotny overovat uzivatelov oproti
nejakemu suboru ( databazu, ani LDAP by som nechcel pouzit), aby si
mohli prevziat postu, ktoru by nasiel vo vytvorenych suboroch.

Asi najednoduchsim sposobom by bolo dat postfix, popd a /etc/passwd do
chrootnuteho prostredia. Da sa to aj inak?

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...