jak a kdy se uplatnuje virtusertable ? -VYRESENO

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Listopad 29 14:15:56 CET 2001

Dne čt 29. listopad 2001 13:50 Lubos Kaspar napsal(a):

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> BTW: To je moc pekne cesky, ze?

ja ja, my vsickni byt spravna Cecha ...

> Mne tedy nepripada, ze by se takto nejak zvetsila
> prehlednost, spis se mi zda, ze s tim X-Envelope-To: se
> to pouze zeslozituje.

asi to je vec nazoru. Mam hotovy skelet, ktery se pri
vytvoreni noveho domenoveho kose jen kopiruje s upravou
nazvu domeny.

Protoze chci vyuzivat vsech moznosti sendmailu od aliases
pres virtusertable k masquerade_*, pouzil jsem toto reseni
s procmailem, ktere mi nakonec jeste dava k dispozici
jemnejsi trideni na "subuzivatele".
Patrne to nebude nikdy potreba jinde nez pro mne, ale kdyz
mam v mailboxu 200 zprav denne, hodi se je roztridit do
vicero schranek a stahnout jen to, co cloveka zajima ...

> Pokud se nepletu, tak stejne veskera posta pro vsechny
> uzivatele ze vsech domen musi skoncit v nejakych
> souborech, kde je pak obsluhuje ten POP3-server. Pak by
> snad melo jit pomoci nejakeho jednoducheho maileru typu
> program (v sendmailu se to jmenuje mailer=prog) ukladat

tato moznost byla take brana v uvahu, dal jsem prednost
vyzkousene a vice zdokumentovane moznosti.

> Tim celym chci naznacit, ze nekdy muze byt treba
> prihodnejsi (jednodussi, levnejsi, rychlejsi ap.) misto
> komplikovane konfigurace a laborovani s nejakym hotovym
> SW napsat par radku treba v shellu, perlu, C ap.
>
> Ma-li ovsem vec jeste jine aspekty, ktere me nenapadly,
> asi by bylo dobre je nastinit.

jak jsem jiz rekl, asi to bude veci nazoru na problem. Dal
jsem prednost hotovemu reseni slozenemu z fungujicich
komponent, tot' vse.
				Z.P.