zmena IP adresy & dorucovani posty

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Říjen 2 16:11:37 CEST 2001

> 1. hodne zkratit min.TTL v SOA-zaznamu v DNS a pockat az uplyne doba dana
>    predeslou hodnotou min.TTL (posledni ze ctverice cisel) a mozna k tomu
>    vhodne upravit i hodnoty refresh, retry a expire (vse v sekundach);
> 2. zmenit IP sekundarniho MX-serveru a pockat min.TTL;
> 3. vymenit primarni a sekundarni MX-server a pockat min.TTL;
> 4. zmenit IP puvodne primarniho, nyni sekundarniho MX-serveru a
>    pockat min.TTL;
> 5. prip. zase vymenit primarni a sekundarni MX-server (je-li treba) a
>    pockat min.TTL;
> [...]

V skratke by malo stacit, kebyze si terajsi provider necha na nejaky cas
($TTL+nieco, aby uz boli v platnosti nove zaznamy v DNS) relay pre tu
domenu. Potom uz bude platit zaznam z noveho DNS servera a ten relay
byvaleho providera by tu postu mal pekne dorucit.

Osobne som nepochopil ten krok, kde vymienate primarny MX za sekundarny.
Ved na sekundary nie su konta, takze musi hlasit chybu.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2