zmena IP adresy & dorucovani posty

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Úterý Říjen 2 16:50:25 CEST 2001

> Date: Tue, 2 Oct 2001 16:11:37 +0200 (CEST)
> From: Jan Satko <satko na quanto.nr.sanet.sk>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re: zmena IP adresy & dorucovani posty

> Osobne som nepochopil ten krok, kde vymienate primarny MX za sekundarny.
> Ved na sekundary nie su konta, takze musi hlasit chybu.

Aha, pardon. Vychazel jsem z pojeti MX-serveru jen jako relayi, kdy se
posta z obou MX-serveru prebira dale (napr. do intranetu), takze na zadnem
z nich nejsou cilove schranky. Kdyz tam jsou, mozno to udelat jinak, nez
jsem popsal (napr. vypustenim bodu 3. a 5. za cenu docasne nedostupnosti
primaru v bode 4.).

S diky za upozorneni
--
                                                Lubos Kaspar