fronta

Benyto benyto na oku-pi.cz
Pátek Říjen 5 10:52:27 CEST 2001

Milý pane Luboši :-)

Asi vás musím zklamat, ale bohužel nejsem takovej totální debil, že bych jen
tak v klidu frontu smazal a neupozornil odesílatele o té chybě!
Nezlobte se na mě, ale fakt takový hovado nejsem. Samozřejmě jsem
odesílatele upozornil o chybě a ještě odesílateli vysvětlil kde udělal chybu
a jak má tuto chybu napravit, narozdíl od mnoha jiných správců, kteří nad
tim opravdu mávnou rukou a smáznou to! takže by bylo zcela na místě v této
konferenci mi místo kritiky úřadů poradit a kritiku mi poslat osobně :-)
Jinak upozornění dojde po 4 hodinách a pak to stejně ještě pět dní dřepí ve
frontě než se to vrátí ... což je drsná varianta :-) né že by pak nepraskal
log :-) a občas z logu leccos čtu a ty errory mě tam zrovna nebaví ...

A nevím jaká je vaše zkušenost, ale upřímně řečeno bych tady na úřadě chtěl
naleznout alespoň jediného člověka co ví k čemu je "hlavička mailu" a
vlastně bych tu chtěl naleznout pár lidí co umí aspoň trochu psát, mailovat
a další věci :-) ( jo a tisknout).

Jinak jméno postmastera je Beno Slávik alias benyto a jméno se nestydí uvést
a pokud byste nutně potřeboval, tak vám na požádání pošlu ofocenou občanku
:-)

S pozdravem Beno Slávik
Okresní úřad Písek
Budovcova 207
397 21 Písek
tel: 0362 763 369
e-mail: benyto na oku-pi.cz ekvivalentní s beno.slavik na oku-pi.cz

PS: stačí? :-))

PS2: Doufám že to budete brát s humorem :-)