vyber POP3 posty browserom

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Říjen 9 11:57:40 CEST 2001

On Tue, 9 Oct 2001, Edvard Miskej wrote:

> Hezky den,
> pouzivam Twig a jsem spokojeny.
> Ale pan Valousek ma pravdu ze nekdy nekorektne zobrazuje
> html mail a spatne zobrazuje nazvy ceskych dodatku.
> Libi se mi siroka podpora jazyku vcetne cestiny.
> Nevim jak dobre jsou soucasne nove verze,
> pouzivam asi rok a pul starou.
> Twig pouziva Imap.
Uprimne receno jsem Twig testoval uz nekdy cca pred rokem a podle me se
v nem temer nic nezmenilo. Kdyz jsem ho zkousel tento o vikendu, tak jsem
byl trosku zklaman, cekal jsem vetsi posun.
Ovsem pokud vam nevadi problemy s HTML a cestinou v attachmentech, tak vam
doporucuji Basilix - je sice anglicky, ale preklad do cestiny budu mit
behem par hodin ve finalni podobe a jeho design je opravdu velmi pekny

Jeste jsem si vzpomel na par detailu, ktere vam mozna pomuzou pri vyberu:
Basilix - spoluprace pouze s MySQL, ale IMAP servery jsou podporovany
"vsechny".
TWIG - spoluprace se vsemi beznymi databazemi a IMAP servery
SquirrelMail - vubec nic neuklada do DB, vse v txt souborech, podpora
vetsiny IMAP serveru.

BTW: S panem Janikem jsme se dohodli, ze napisu clanek do Linuxovych
novin, porovnavajici tyto systemy. Tam uz by mel byt komplexnejsi prehled
vlastnosti webmail systemu.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..