vyber POP3 posty browserom

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Říjen 10 10:02:07 CEST 2001

Zdravim.
Ja poznam iba IMPa a som v pohode. Sucasna stable verzia uz vyuziva
javascript a je celkovo lepsia ako predosla. Nova verzia bude este lepsia,
lebo bude podporovat aj sifrovanie.
Najviac sa mi paci, ze si mozem vybrat server na ktory sa chcem spojit,
podklad moze databaza, narabat mozem s LDAP(napr. na vyhladanie e-mailu)
a samozrejme je to v roznych jazykoch. Teraz neviem z hlavy ci
tato alebo ta novsia verzia uz naraba aj s POP3 nielen IMAP.Konfiguracia
je pomerne jednoducha.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2