Notify na mobil po prichodu E-mailu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 10 18:36:22 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Michal Dobes wrote:

> S touto primitivnosti si kolegujete o problem, ze jednoho dne stravite
> tyden odmackavanim SMS zprav od MAILER-DAEMON, az se jednou nekde neco
> na chvili zasekne, je to hodne zabavne.
>
> Zkuste se podivat na http://www.mailforw.cz/

Mimochodem kdyz se tu zminuje mailforw, jak Vam to funguje ? Ja si s tim
tuhle hral a byl jsem z nej ponekud zklaman. Je to shell skript ktery
je napsany tak zajimave ze si zaklada pri prichodu mailu tmp adresar, ani
moc netestuje jestli se mu to povedlo a hned tam pise tmp soubory, na
konci dela rm -rf ten adresar (no nastesti tam pridava v ceste /SMStmp/
takze to aspon nesmaze home :-)) at uz existuje nebo ne ...

Navic z nejakeho mi neznameho duvodu odesila vsechny maily s from
nejakyvymysl na m.cz a kdyz jsem na nej koukal tak je to tam natvrdo
ve skriptu, takze to nejak nechapu ....