Notify na mobil po prichodu E-mailu

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Říjen 11 11:27:22 CEST 2001

Petr Simek wrote:

> Mimochodem kdyz se tu zminuje mailforw, jak Vam to funguje ? Ja si s tim

Pouzivam to cca 3 roky(?) a nemuzu si nijak vyrazne stezovat. Vzdycky
si aktualni verzi poupravim dle svych predstav a je to.

> tuhle hral a byl jsem z nej ponekud zklaman. Je to shell skript ktery
> je napsany tak zajimave ze si zaklada pri prichodu mailu tmp adresar, ani
> moc netestuje jestli se mu to povedlo a hned tam pise tmp soubory, na
> konci dela rm -rf ten adresar (no nastesti tam pridava v ceste /SMStmp/
> takze to aspon nesmaze home :-)) at uz existuje nebo ne ...

Zatim se nikomu nejaka podobna katastrofa nestala (nebo si na ni
nestezoval). :-))
Ma se behem par tydnu objevit nova verze, snad to bude resit
i tyhle "provozni detaily".

> Navic z nejakeho mi neznameho duvodu odesila vsechny maily s from
> nejakyvymysl na m.cz a kdyz jsem na nej koukal tak je to tam natvrdo
> ve skriptu, takze to nejak nechapu ....

Nekde v README je to vysvetleno. Ten nejakyvymysl ma urcity vyznam.
V podstate v tom je receno, kolikatou spravu vam to posila.
Pokud si z kazde zpravy nechate poslat jen jednu cast, tak je tam
na zacatku jen jedno se inkrementujici pismenko, takze treba na pageru
dle toho poznate, ze se vam nejaka zprava ztratila.
Pokud si nechavate posilat mail na vic casti, tak pak je tam i cislovani
casti - 1a3, 2a3, 3a3, 1b3, 2b3, 3b3 atd. Takze clovek vidi a prvni
pohled co k cemu patri a kolik toho ma byt.

	Majkl