Notify na mobil po prichodu E-mailu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 12 10:10:56 CEST 2001

On Fri, 12 Oct 2001, David Dolezal wrote:

> Jo, ty uvozovky tam chybely..... ale zase nastal jiny problem, chtel jsem
> jen poslat upozorneni a ono mi to na mobil odesle kompletne celou
> zpravu..... Nejak mi tam schazi to, aby poslal jen jako upozorneni a dopis

Na mobil to odesle to co z toho mailu propusti ten formail. Myslel jsem ze
ten formail neco takove dela, jinak by tam byl k nicemu.

> normalne hodil do schranky. Zrejme do .forward pred ten radek k posilani na
> mobil budu muset jeste nejak napsat, aby tu postu vhodil i do lokalni
> schranky, ale nevim jak na to.....

Na tohle uz Vam odpovedeli jini .

> Diky za jakekoli nakopnuti spravnym smerem....Uz sem to tu po firme
> rozsiril, ze to funguje a .....

Mne osobne se to preposilani mailu na mobil moc nelibi, hlavne proto ze jsem
dosud nenasel skript ktery by fungoval podle mych predstav.  Vetsina skriptu
implementuje vselijake opicarny, ale naprosto neresi zakladni problemy ktere
mohou nastat, takze nezahazuje chybove zpravy maileru a s klidem je
forwarduje na mobil. Kdyz se pak obcas stane to ze cilova SMS brana ma
poruchu a na kazdy prijaty mail odpovida chybovou zpravou, tak ta je opet
forwardovana na mobil a do mailboxu a vznikne cyklus ktery dokaze
vygenerovat tisice zprav za hodinu (podle rychlosti linky) od kterych ma
user v mailboxu kopii a nedej boze i postmaster.

Neco takoveho najit, asi bych to rozsiril i mezi sve uzivatele, ale zatim se
tomu spis snazim vyhnout.