Notify na mobil po prichodu E-mailu

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pátek Říjen 12 11:15:05 CEST 2001

Tento problem jsem resil, program ktrey odesila spravu na sms branu.
Musi bezet pod uzivatelem ktery je vyhrazen jen pro nej. Pak nemuze cykl
nastat (samozrejmne tento uzivatel rekneme sms, nesmi posilat vlastni postu
na sms branu).

Dan