MTA Postfix + antivir

Miroslav Kokrda numira na numira.op.i.cz
Sobota Říjen 27 21:48:37 CEST 2001

On Thu, 25 Oct 2001, Lubos Kaspar wrote:

> Dovoluji si upozornit, ze tato konference je o MTA, nikoliv
> o MS-antivirech. Ucelem MTA je predavat postu dle RFC2821, resp.
> modifikovat jen hlavicky zpravy dle RFC 2822, nikoliv zkoumat jeji telo
> (tj. ani to, obsahuje-li MS-viry nebo ne).

 Dovoluji si vas upozornit, ze zde se bavi lide, kteri spravuji postovni
systemy a potrebuji resit konkretni zpusoby nasazeni MTA ...

 O tom, zda na system ve sve sprave nasadim antivir, nebo nikoliv rozhodnu
ja sam ...

 O tom, zda mi nekdo poradi, necht se rozhodne kazdy sam ...

 Nic ve zlem ...
--
Miroslav Kokrda - Technik sverene spravy  ICZ a.s.
   www.i.cz	- System support engineer ICZ a.s.

""" Fighting for peace is like fucking for virginity. """

At free time:	  http://ho-atlas.jinak.cz
Please do not send me horrible MS documents ...
I will be pleased by PDF, RTF, plain text, etc...