sendmail a nastaveni HELO

Dan Lukes dan na obluda.cz
Neděle Říjen 28 14:23:18 CET 2001

Stepan Roh wrote:

> jsem dal do /etc/resolv.conf: search local.domain real.domain. A v ten
> okamzik (nebo spis asi po nejakem restartu sendmailu) mi nektere
> mailservery zacaly odmitat postu s chybou "Deferred: 450
> <brana.local.domain>: Helo command rejected: Host not found". Zkousel jsem
> nastavit confDOMAIN_NAME, ale nepomohlo to a byl jsem nucen do

	RFC2821 vyslovne uvadi, ze HELO, jehoz parametr nesmi byt duvodem pro
ukonceni SMTP session. Takze pokud je chyba skutecne reakci na chybny
stroj v HELO pak jde o nekorektni chovani takoveho serveru.

	Nicmene, z vaseho popisu mam jiste pochybnosti, ze toto je ten pravy
duvod odmitnuti.

	Pro pripad, ze preci jen ano, v sendmail.cf hledejte (je to nekde
pobliz zacatku) makro Dj - melo by byt zakomentovane a kdyz ho
odkomentujete, tak za nej (bez mezery) patri FQDN jmeno stroje, kterym
se tento ma identifikovat.

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz