MTA Postfix + antivir

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Říjen 29 11:44:50 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, Lubos Kaspar wrote:
> Samozrejme, dle libosti. Jen bych jeste rad upozornil na jeden dalsi
> aspekt. Osobne mi jakekoliv stourani v tele zpravy (antivirove nebo
> libovolne jine) dosti pripomina cenzuru. Predstavte si situaci, kdy
> nekdo prijima postu (napr. pod jinym OS nez MS-Win-XX) a nekdo mu posle
> napr. ze studijnich duvodu nejaky MS-vir. Bude-li mit smulu a MTA, pres
> ktery postu dostava, bude spravovat (resp. mrsit) nejaky radoby
> bojovnicek proti MS-virum, pak mu postu zcenzuruje a misto puvodni
> zpravy asi dostane jen nejakou nejapnou nahrazku nebo vubec nic. Je to
> [...]

	Fajn, takze spravce site misto toho aby dal na jeden pocitac (Linux
server) antivir, tak bude udrzovat na vsech stanicich aktualni verze
antiviru? Nejsou pocitace nahodou od toho, aby nam usnadnovali praci?

BTW: Liqidace viru je podle vas przneni?

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..