MTA Postfix + antivir

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Pondělí Říjen 29 11:59:27 CET 2001

|Samozrejme, dle libosti. Jen bych jeste rad upozornil na jeden dalsi
|aspekt. Osobne mi jakekoliv stourani v tele zpravy (antivirove nebo
|libovolne jine) dosti pripomina cenzuru. Predstavte si situaci, kdy
|nekdo prijima postu (napr. pod jinym OS nez MS-Win-XX) a nekdo mu posle
|napr. ze studijnich duvodu nejaky MS-vir. Bude-li mit smulu a MTA, pres
|ktery postu dostava, bude spravovat (resp. mrsit) nejaky radoby
|bojovnicek proti MS-virum, pak mu postu zcenzuruje a misto puvodni
|zpravy asi dostane jen nejakou nejapnou nahrazku nebo vubec nic. Je to
> [...]

 Myslim ze to vidite prilis zaujate. Tady preci vubec nejde o to zda
se filtruji zpravy z MS-virem nebo s necim jinym.

 To co vy tvrdite by potom znamenalo ze by MTA nemel prevadet
napriklad pouzite kodovani. Popripade doplnovat chybejici hlavicky
From: nebo To:, pricemz je ke sve praci evidentne nepotrebuje.

 Presto to dela. Proc? No protoze, se to tak chtelo. Podle mne je
dobre kdyz je MTA schopen podle zadani provest jakousi filtraci.

 Zalezi pak na spravci site jestli a co bude filtrovat. A priklad stim
ze by nekdo posilal ze studijnich nebo pracovnich duvodu nejakeho
vira, je podle mne hodne nepresny. Ma byt vseobecne znamo  co je
dovoleno popripade omezeno v dane siti. Takze ti dva co by si chteli
posilat viry se dohodnou na jinem zpusobu zasilani, protoze vi ze
takova zprava by nedosla.

                                     dabel