userdb

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Září 10 15:16:15 CEST 2001

Dne po 10. září 2001 17:02 Petr Vanicek napsal(a):
> Dobry den,
>
> Nasel by se nejaky hodny clovek, ktery by mi na par
> radcich napsal jak zkonfigurovat preklad adres z
> username na domea.cz na jmeno.prijmeni na domena.cz

pouzijete k tomu virtusertable. Do souboru
/etc/mail/virtusertable (nebo, jak to mate nakonfigurovane)
napisete dvojice
z_koho_ceho <mezera_ci_tabulator> na_koho_co <enter>

a pak prelozite do tvaru lepe zpracovatelenho sendmailem
prikazem :
 makemap -v hash virtusertable.db < virtusertable

			tot' vse.
				Z.P.

P.S. - samozrejme musite mit FEATURE(virtusertable ....) v
konfiguraci sendmailu.