userdb

Petr Vanicek vanicekp na vinnetou.site.cas.cz
Pondělí Září 10 17:02:00 CEST 2001

Dobry den,

Nasel by se nejaky hodny clovek, ktery by mi na par radcich napsal jak
zkonfigurovat preklad adres z username na domea.cz na jmeno.prijmeni na domena.cz

Procetl jsem si manualky ke konfiguraci sendmailu a musim se priznat ze jsem
tomu neporozumel. Dekuji
--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  868 90 299              |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |