RE: niektoré prílohy e-mailu neprejdu... - opäť som sa rozpísal

Lubos Moscovic herrman na host.sk
Úterý Duben 2 22:59:59 CEST 2002

> Budem len teoretizovat. Skuste tie subory posielat samostatne a ak
> prejde jeden z nich tak skuste pribalit subor, alebo prebalit z inou
> silou komprimacie, ten ktory nepresiel. Predpokladam, ze sa tam niekde
> objavy, kombinacia znakov, ktora potrapi komunikacny protokol, pri
> spojeni tych dvoch mailserverov.

Zdravím,
nó, vypadá to tak, že ste to trafil. Skusil som podľa vášho nápadu
posielať tie súbory samostatne. Na moje prekvapenie prešli všetky,
a tak som prešiel na váš druhý nápad a zmenil komprimáciu - keďže
používam winzip, tak som štandardne vyskúšal všetky (maximum, normal,
fast, super fast aj none) a zistil som že:
Všetky maily prešli až na ten, ktory bol zpakovany komprimaciou
normal, čiže štandardnou defaultnou komprimáciou.
Ináč som vyskúšal posielať tie zipká aj samostatne a tam som zistil,
že problém je s posielaním iba jedného z tých zipiek.
Dobre, takže vieme, že problém je vlastne v tom zipku, ale stále
neviem ako to odstrániť, ako je možné že sa takéto veci stávajú,
ako je možné že to v LAN behá normálne a von ani za b..a, a ako je možné
že cez okná to behá tiež normálne. Povedal by som, že ma okrem zajtraj-
šej maturitnej písomky trápi už len toto 8-))) som ja ale neskromný.
Naozaj to teraz vyzerá, že problém je v nejakej kombinácii znakov v tom
Zipku, ale fakt by ma zaujímalo ktorej... je to povedal by som čudné, že
sa takéto veci stávajú... No nie ... tieto 3 riadky si nevšímajte -
uvažo-
vať a slohy písať budem až zajtra 8-)))

PS: ja som vedel, že skôr či neskôr na niečo prídeme... normálne ma to
    potešilo, aj keď je stále toľko otázok nezodpovedaných...

So súdružským pozdravom
Ľuboš "herrman" Moščovič
HOWG