niektoré prílohy e-mailu neprejdu... - opäť som sa rozpísal

Středa Duben 3 07:44:28 CEST 2002

On Tue, Apr 02, 2002 at 10:59:59PM +0200, Lubos Moscovic wrote:

> Zdravím,
> nó, vypadá to tak, že ste to trafil. Skusil som podľa vášho nápadu
> posielať tie súbory samostatne. Na moje prekvapenie prešli všetky,
> a tak som prešiel na váš druhý nápad a zmenil komprimáciu - keďže
> používam winzip, tak som štandardne vyskúšal všetky (maximum, normal,
> fast, super fast aj none) a zistil som že:
> Všetky maily prešli až na ten, ktory bol zpakovany komprimaciou
> normal, čiže štandardnou defaultnou komprimáciou.
> Ináč som vyskúšal posielať tie zipká aj samostatne a tam som zistil,
> [...]

Mozem sa skusit pozriet, co to vlastne posiela. Ak Vam to nepojde poslat
na moju adresu (co predpokladam, ze nepojde), poslite si to lokalne a
poslite mi potom zabaleny e-mail (najlepsie v textovom tvare ako to
prechadza protokolom - to co sa nachadza na mailserveri pred stiahnutim
do windows). (potom to samozrejme zabalte, lebo to nemusi zase prejst).
  Mozem sa na to skusit pozriet i ked netvrdim, ze na to pridem.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...