sendmail: Jak docasne vypnout orezavani na sedm bitu v nekorektni...

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pondělí Duben 8 12:54:36 CEST 2002

8. 4. 2002 napsal(a) Lubos Kaspar na téma ,Re: sendmail: Jak docasne...:

LK> Mozna Vam to moc nepomuze, ale asi nejlepsi by bylo delokalizovat toho
LK> klienta, tj. pouzivat anglickou verzi, tam by snad problemy byt nemely.

Nejsou, ale v podniku prevazujici vetsina uzivatelu neni schopna pouzivat
anglicky program. Navic rici po presunu, ze cely podnik prejde na neco
jineho, neni zrovna to prave.

LK> Celkove se mi zda velmi kontraproduktivni nutit program, ktery se chova
LK> korektne, aby se choval nestandardne jen kvuli jakemusi zbastlenemu
LK> klientskemu programu. Krome toho by me zajimalo, jak se asi tvari
LK> pripadni e-korespondencni patrneti mimo nase jazykove prostredi, kdyz
LK> dostanou mail od takoveho lokalizovaneho MUA, to je asi lahudka. Dostal
LK> jsem napr. mail od italskeho a svedskeho MS-Utlouku - je to prima...

Tohleto v zadnem klientu neuvidite, pokud si nedate neco jako View message
source -- jde o MIME preambuli pred prvni casti, kde nemusi byt vubec nic
a jen kdysi, kdyz jeste byly rozsireni klineti bez podpory MIME, se tam
psalo, ze nasledujici zprava je ve formatu MIME a popr. i kde se da ziskat
SW, ktery to resi. A jelikoz je to preambule +pred+ prvni casti slozenych
zprav, neni tam jak urcit kodovani ani znakovou sadu -- a ani to neni
treba, programy s podporou MIME tento text nijak nezpristupnuji (vyjma
onoho View source). Takze dnes by tam pravdepodobne nemuselo byt nic :-(

LK> BTW: Jde o MS-Outlook nebo jiny podobny zazrak?

Netscape Messanger 4.51 CZ. Letos, dopadne-li dobre mozilla a bude-li
hotovo počeštění, uvazuji o prechodu, ale to je jedno. Potrebuji cas
na hledani lepsiho reseni :-(

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,