sendmail: Jak docasne vypnout orezavani na sedm bitu v nekorektni...

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pondělí Duben 8 12:05:08 CEST 2002

> Date: Mon, 8 Apr 2002 11:16:52 +0200 (CEST)
> From: Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>
> To: Konference o sendmailu <sendmail na linux.cz>
> Subject: sendmail: Jak docasne vypnout orezavani na sedm bitu v nekorektni zprave
>
> mám specifický dotaz na sendmail 8.11.6. Popis situace:
> Po patrani jsem prisel na to, ze ponikovy
> postovni klient je nespravne lokalizovan a do tzv. preambule MIME pise
> vysvetlujici text cesky osmibitove, cimz porusuje prislusne standardy. A
> starsi verze sendmailu (nebo konfigurace) to nechavala byt, kdezto nova to
> [...]

Mozna Vam to moc nepomuze, ale asi nejlepsi by bylo delokalizovat toho
klienta, tj. pouzivat anglickou verzi, tam by snad problemy byt nemely.
Celkove se mi zda velmi kontraproduktivni nutit program, ktery se chova
korektne, aby se choval nestandardne jen kvuli jakemusi zbastlenemu
klientskemu programu. Krome toho by me zajimalo, jak se asi tvari
pripadni e-korespondencni patrneti mimo nase jazykove prostredi, kdyz
dostanou mail od takoveho lokalizovaneho MUA, to je asi lahudka. Dostal
jsem napr. mail od italskeho a svedskeho MS-Utlouku - je to prima...

BTW: Jde o MS-Outlook nebo jiny podobny zazrak?
--
                                                Lubos Kaspar