sendmail: Jak docasne vypnout orezavani na sedm bitu v nekorektni...

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Duben 10 16:54:58 CEST 2002

9. 4. 2002 napsal(a) Dan Lukes na téma ,Re: sendmail: Jak docasne vypnout...:

DL> 	Vlado, tohle je asi nejrozumnejsi reseni - jen bych misto Perlu preci jen
DL> nejprve zkusil pouzit resource-editor - pokud vim, vsechny lokalizovane
DL> texty jsou resource, takze by to melo fungovat.

S resource editorem jsem našel, co jsem potreboval a zatim to vypada, ze
to snad pomohlo (ale jeste nedoslo k masovemu nasazeni). Hledat a prepsat
retezce jsem zkousel uz pred tim, nez jsem se obratil na konferenci, ale
nenasel jsem je (resources jsou ulozene tak, ze je bezne vyhledani
podretezcu nenajde).

Doufam, ze se povede mozilla a i jeji pocesteni (pripadne ze s
lokalizatory bude rec) a tedy letost tohoto klienta opustime.

Mimochodem, jeste jeden sendmailovy dotaz:

Vlastnost MaxMimeHeaderLength je popsana takto:

MaxMimeHeaderLength=N[/M]
[no short name] Sets the maximum length of certain MIME header field
values to N characters. For some of these headers which take parameters,
the maximum length of each parameter is set to M if specified. If /M is
not specified, one half of N will be used. By default, these values are 0,
meaning no checks are done.

Mate nekdo tuseni, co tedy dela, kdyz narazi na dopis, ktery nevyhovuje?
Pro jistotu jsem behem hledani tuto vlastnost, implicitne v ostype
zapnutou, vypnul, a ted nemam chut prodluzovat testovani zapinanim (udelal
si to nekdy v klidu, az bude vse chodit). Pokud totiz takovy dopis poskodi
(ktery nevyhovuje), jsou dle meho nazoru typicke hodnoty 256/128 na
typicke ceske nazvy souboru dost male.

Dekuji vsem za rady (i za ty, ktere jsem uz treba vyzkousel -- presto me
nakonec navedly spravne) a preji pekny den.

V.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,