mensi problem

sendmail sendmail na zsisvrciaba.sk
Čtvrtek Duben 11 21:44:55 CEST 2002

Na server mi prichadzaju v pohode maili tak isto ich mozem odosielat a
vsetko vypadalo fajn. Lenze z niektorych adries mi skratka mail nedojde a
zial netusim preco. Nemam nastavene ziadne filtrovania, dokonca sa
neoveruje ani identitu odosielatela cez ident-a.
V logoch mam zakazdym spravu:
Mar 28 10:35:49 zsi sendmail[653]: NOQUEUE: smtp.tatrabanka.sk
[194.154.255.241] did not issue MAIL/EXPN/VRFY/ETRN during connection to
stdin
Kontaktoval som aj druhu stranu, ktory tvrdia ze na ich strane maili
odchadzaju. Poradte plz co stym. Pouzivam sendmail "Sendmail
8.11.4/8.11.4"