mensi problem

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Pondělí Duben 15 10:01:47 CEST 2002

Dobry den p. sendmail,

skus si nejako odchytit smtp session do logu

malo by to prebiehat takto nejako:

telnet smtp.tatrabanka.sk 25
> niecim sa to ozve
ehlo mojadomena.sk
> niecim sa ozve, bud EHLO podporuje, alebo ti povie, ze to nepozna
helo mojadomena.sk
> ked nejde EHLO das HELO
> no a tu bude kamen urazu, nasleduje totiz:
mail from:tvojaemailadresa na domena.sk
> ozve sa niecim akoze OK
rcpt to:nejakaichadresa na tatrabanka.sk
> zasa sa ozve
data
> opat ti nieco povie, tak pis text mailu
> na konci zacni riadok bodkou a daj enter
testovaci mail
.
> a niecim sa ozve
quit

odchyt si ale session sendmailu nejako do logu
over si ci naozaj nejako takto komunikuje
potom podla toho skus ist na ten server
telnetom a pokecaj si s nim rucne podla toho logu
a mozno prides na chybu, nejako ich server nezachytil
ak si posielal prikaz mail...

Vas mail z Thursday, April 11, 2002 o 9:44:55 PM:

s> Na server mi prichadzaju v pohode maili tak isto ich mozem odosielat a
s> vsetko vypadalo fajn. Lenze z niektorych adries mi skratka mail nedojde a
s> zial netusim preco. Nemam nastavene ziadne filtrovania, dokonca sa
s> neoveruje ani identitu odosielatela cez ident-a.
s> V logoch mam zakazdym spravu:
s> Mar 28 10:35:49 zsi sendmail[653]: NOQUEUE: smtp.tatrabanka.sk
s> [194.154.255.241] did not issue MAIL/EXPN/VRFY/ETRN during connection to
s> stdin
s> Kontaktoval som aj druhu stranu, ktory tvrdia ze na ich strane maili
s> odchadzaju. Poradte plz co stym. Pouzivam sendmail "Sendmail
s> 8.11.4/8.11.4"

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk