Exim, nevhodne hlavicky vo From, ako na ne

ml.linux.cz na istrobanka.sk ml.linux.cz na istrobanka.sk
Pondělí Duben 15 09:22:17 CEST 2002

Dobry den,

mam exim a postovych klientov Outlook Express,
ktori ziadaju default o dorucenku a citanku, nasledkom toho
je u niektorych zle napisanych adries toto:

*** DELIVERY NOTIFICATION *** MTA 'BiGMAIL' ISTROBANKA ***
Vasa sprava/Your message
* From/Od: =?iso-8859-2?Q?MICHALOVI=C8OV=C1_Monika?=

co vychadza, ze klient posiela spravu kde vo from
je nevhodne formatovana adresa, mam pocit ze s ciarkou
na nevhodnom mieste. (cize na jednu odoslanu spravu sa mylne
odoslu zrejme dve dorucenky)

chcel by som pod eximom taketo adresy nejako vhodne filtrovat
avsak neviem vymysliet schodnu cestu, kedze delivery report
generuje exim na zaklade hlavicky a na to mi nejako nezaberaju
napriklad rewrite rules...

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk