mensi problem

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Pondělí Duben 15 10:08:40 CEST 2002

no.. urobil som to za teba..

server smtp.tatrabanka.sk po pokuse
spustit

telnet smtp.tatrabanka.sk 25

ma privelmi rychlo odpojil, zrejme sa takto chrania
(dost zvlastne) proti spamovaniu? neviem posudit..
proste nestihol som rucne napisat ani ehlo :)

alebo.... zeby kontrolovali moju ip adresu a pokial
niesom v DNS v mx zaznamoch, zeby ma neakceptoval?
hm, tiez dost divne, pretoze teoreticky by mal byt
ochotny prijat spravu pre danu domenu od kohokolvek..
nielen od registrovanych MX domen...

pokial je v danej domene spravca, ktory by s tebou
mohol zmysluplne komunikovat, tak si s nim podiskuruj
o tomto probleme.

Vas mail z Thursday, April 11, 2002 o 9:44:55 PM:

s> Na server mi prichadzaju v pohode maili tak isto ich mozem odosielat a
s> vsetko vypadalo fajn. Lenze z niektorych adries mi skratka mail nedojde a
s> zial netusim preco. Nemam nastavene ziadne filtrovania, dokonca sa
s> neoveruje ani identitu odosielatela cez ident-a.
s> V logoch mam zakazdym spravu:
s> Mar 28 10:35:49 zsi sendmail[653]: NOQUEUE: smtp.tatrabanka.sk
s> [194.154.255.241] did not issue MAIL/EXPN/VRFY/ETRN during connection to
s> stdin
s> Kontaktoval som aj druhu stranu, ktory tvrdia ze na ich strane maili
s> odchadzaju. Poradte plz co stym. Pouzivam sendmail "Sendmail
s> 8.11.4/8.11.4"

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk