zmrsene hlavicky od postoveho klienta

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pondělí Duben 15 13:09:24 CEST 2002

> Date: Mon, 15 Apr 2002 09:55:55 +0200
> From: Robert Madaj <ml.linux.cz na istrobanka.sk>
> To: Dalibor Toman <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re[2]: zmrsene hlavicky od postoveho klienta

> ano, prave toto chcem uz rovno vylucit, bud uz v zarodku
> ked mi niekto posiela nevhodnu From hlavicku
> alebo aspon dodatocne podla tych znakov =?iso-8859-2?
> v _adrese_ uplne nicit, ved taka adresa
> =?iso-8859-2?@domena.cz je nezmyselna.

Klienty, ze kterych posilaji podobne zmrsene adresy, je treba zarazovat
mezi denied-IP. Kdyz se ozvou, ze jim nejde odesilat posta, je mozno
jim to hodit na hlavu. Pragmaticti uzivatele programu typu MS-Utlouk jsou
neuveritelne vynalezavi a dokazi naklofat neskutecne zmrsene adresy...
Obavam se, ze je velmi tezke s tim programove bojovat.
--
                                                Lubos Kaspar