zmrsene hlavicky od postoveho klienta

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Pondělí Duben 15 16:05:50 CEST 2002

LK> Klienty, ze kterych posilaji podobne zmrsene adresy, je treba zarazovat
LK> mezi denied-IP. Kdyz se ozvou, ze jim nejde odesilat posta, je mozno
LK> jim to hodit na hlavu. Pragmaticti uzivatele programu typu MS-Utlouk jsou
LK> neuveritelne vynalezavi a dokazi naklofat neskutecne zmrsene adresy...
LK> Obavam se, ze je velmi tezke s tim programove bojovat.

to nie je v corporates niekedy schodne riesenie

upozornenia administratorom prislusnych serverov
su bez odpovede, ale pisat s nimi si musime

fakt, ze je niekto debil a konfiguruje klientov
na svojom postovom serveri s diakritikou a nevhodne
je vec, ktoru ja neodstranim blokovanim adries.

dnes som dokonca videl ako nejaky debil administrator
definoval mailovu adresu s diakritikou:
nieco taketo  mrkvi=c322ka=20vladim=12r na xxxxxx.com
to je uz maximalne zverstvo, ale co proti tomu urobim??

ked bloknem celu domenu, tak 90 percent ostatnych
pouzivatelov co si _pracovne_ s nami mailuju
je prec, len jeden klient zle nakonfigurovany mi robi
kopec nedorucitelnej posty.

pritom si myslim, ze "opravovac" takychto mailov
je mozno trosku lahsie (pretoze ten opravovac moze
rovno presmerovavat tie chyby administratorovi
tej domeny)

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk