Sendmail a pozdrzanie velkej posty na noc

Dan Lukes dan na obluda.cz
Pondělí Duben 15 21:59:57 CEST 2002

Martin Chocholous wrote:

> mame pomalu linku a potreboval by som nakonfigurovat Sendmail
> tak, aby mi posielal postu, ktorej velkost je nad urcity limit, cez noc.
> Da sa to nejako nastavit? Myslim tym ci to principialne ide, pripadne
> tie kuzelne slovicka. Mam Sendmail 8.11.6.

	Konkretnim navodem nepomohu - OP sendmailu jsem sice cetl naposledy
predvcirem, ale hledal jsem v nem neco jineho, takze napomohu jen
zlomky, ktere jsem nahodou zahledl. Nicmene, treba pomohou primo vam
nebo trknou nekoho dalsiho, kdo doplni detaily.

	Obecne bych v udavane verzi 8.11.6 tohle moznost spise neocekaval - pokud
vim, nic takoveho tam (bez vetsiho programovani) udelatelneho neni.

	Posledni verze sendmailu ale maji koncept vice front do kterych lze postu
rozdelovat - a ty pak obsluhovat separatnimi servery s nezavislymi
nastavenimi (vcetne napriklad nocni fronta jejiz obsluzny daemon je
spousten jen v pozadovany cas). Nicmene, to jeste neresi jak pozadovane
dopisy do oddelene fronty vyseparovat.

	K zarazeni dopisu do fronty slouzi (krome jinych mechanismu) take
vyhrazeny ruleset (jmeno si nepamatuju, mozna check_group). Jedno z
maker (pokud si pamatuji - to je jedna z nejistych informaci) obsahuje
take delku zpravy - podle jeho hodnoty by tedy slo zaradit dopis s
velikosti presahujici nejakou mez do separatni fronty, ktera bude
obsluhovana pouze pres noc.

	Jestli je to schudna cesta a jak detailne to provest, to uz budete muset
zjistit sam, nebo doufat, ze pomuze nekdo dalsi.

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz