Sendmail a pozdrzanie velkej posty na noc

Dan Lukes dan na obluda.cz
Středa Duben 17 20:49:21 CEST 2002

Dan Lukes wrote:

>     Posledni verze sendmailu ale maji koncept vice front do kterych lze
> postu rozdelovat - a ty pak obsluhovat separatnimi servery s nezavislymi
> nastavenimi (vcetne napriklad nocni fronta jejiz obsluzny daemon je
> spousten jen v pozadovany cas). Nicmene, to jeste neresi jak pozadovane
> dopisy do oddelene fronty vyseparovat.

	Jeste jsem se problemu ze zvedavosti chvili povenoval a tak mohu pomoci
jeste par detailnejsimi informacemi (ale ani tak to neni step-by-step
navod, to proto, ze jsem zatim nijak detailne nepronikl do konceptu
skupin front).

	Ten ruleset, o kterem byla rec se jmenuje "queuegroup", na vstupu dostava
jmeno prijemce (coz nas pro nase ucely az zas tak nezajima) a ocekava
se, ze vrati $#GROUPNAME.

		Makro obsahujici velikost se pak jmenuje 'msg_size'.

Ruleset by pak tedy mohl vypadat nejak takhle:

KNightLimit arith

Squeuegroup
R $* $: $(SLimit l $@ $&{msg_size} $@ 1536000 $)
R TRUE  $: $#JUSTNOW
R FALSE $: $#ATNIGHT

Pisi to uz zase popameti, takze to nemusi byt uplne v poradku. Limit je
nastaven na 1536000B a jmena fromt jsou JUSTNOW a ATNIGHT - pak by
zbyvalo jeste zprovoznit prislusne daemony ve vhodne doby obsluhujici
tyto fromty.

							Dan

--
Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan na obluda.cz, dan na freebsd.cz, dan na kolej.mff.cuni.cz, dan na fio.cz