zmrsene hlavicky od postoveho klienta

Dan Lukes dan na obluda.cz
Úterý Duben 16 22:42:24 CEST 2002

ml.linux.cz na istrobanka.sk wrote:

> totoje moj pripad,
> a chcem to riesit v exime.
> lenze system rewrite rules na to nezaberaju.

	Tedy, pravda, ja si uvedomuji, ze to je asi rada na zabiti, ale presto to
zkusim ...

	Zkuste zvazit, zda opravdu potrebujete pouzit zrovna EXIM - nejde o to,
ze bych proti nemu neco mel, ale pouziti jineho baliku, ktery nebude
chybove hlaseni zasilat podle informaci ziskanych z RFC822 hlavicky, ale
bude pouzivat informace prenesene v ramci SMTP session - tam je adresa,
zrejme, v poradku a tak by vami popisovany problem zrejme nenastal.

	Uvedomuji si, ze muzete mit dobry duvod, proc v zasade nemuzete pouzit
nic jineho nez EXIM, uvedomuji si i to, ze vase konkretni situace muze
byt takova, ze udaje z SMTP obalky uz proste nejsou zadnym zpusobem k
dispozici - pak je tato rada nepouzitelna. Ale to uz je takova vlastnost
rad jinych lidi nemajicich uplnou znalost reseneho problemu - nemusi byt
vzdy pouzitelne, coz neni duvod je nevyslovit  ...

					Dan

--
Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan na obluda.cz, dan na freebsd.cz, dan na kolej.mff.cuni.cz, dan na fio.cz