zmrsene hlavicky od postoveho klienta

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Čtvrtek Duben 18 12:11:58 CEST 2002

DO> Temer jiste ano. Mame ve skole par desitek lidi, kteri maji jmeno ve tvaru
DO> Doc. Ing. Blab bla, CSc.

s konecnou platnostou som to poriesil:

receiver_unqualified_hosts = 1.2.3.4

v exim.conf

je to nezmyselna ip :-) takze nikto nemoze posielat
maily s neuplnou adresou.

chcel som to riesit filtrovanim takychto mailov
a naslednym automatickym upozornenim smerujucim
zodpovednemu, ale asi to nepojde a problemy
budu mat opat raz ja a moji pouzivatelia
ktori su v tom nevinne :-) (lebo bordel robi niekto zvonku)

dakujem za vsetky prispevky, niektore boli vseobecne velmi
poucne.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk