konfigurace SendMail does not exist

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Čtvrtek Duben 18 15:05:22 CEST 2002

Hello linux,

Wednesday, April 17, 2002, 8:43:19 PM, you wrote:

Jeste jednou se k tomu vracim omlouvam se za tamten dotaz protoze IP
adresu stroje jsem mel zadat do hranatych zavorek. Tento problem
odstarane ted uz pouzivam jmeno stroje a odesilat muzu ale neznamena
to ze se to odesila spravne. Posta kterou odeslu se mi vraci a to
rovnou ve dnou kopiich s ruznymi predmety.
prikladam kopie
The original message was received at Wed, 16 Jan 2002 13:15:59 +0100
from localhost
with id g0GCFxI00225

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<petr na satan.rov>
    (reason: 553 5.3.5 system config error)

554 5.3.5 <petr na satan.rov>... Local configuration error

v atcmentu dalsi

The original message was received at Wed, 16 Jan 2002 13:15:59 +0100
from www.altasoft.cz [192.168.0.10]

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<satan na satan.rov>
    (reason: 553 5.3.5 system config error)

553 5.3.5 satan.rov. config error: mail loops back to me (MX problem?)
554 5.3.5 <satan na satan.rov>... Local configuration error

no a jeste v dalsim atcmentu byla kopie me zpravy.

Pokud je potreba jeste neco k tomuto dodat z konfigurace sendmailu
neni problem.          Za nakopnutim spravnou cestou prdem dekuji
Lukas.

lac> Ahoj sendmail,

lac>   Ahoj konference, poprve se pokousim rozjet postu linuxem a
lac>   distribuci Slackware. Pop tedy prijimani zprav mi funguje a tak na
lac>   windows klientovy mohu prijimat zpravy ale nikoli odesilat.
lac>   Ted mi to pise neco jako Domain of sender address petr na 192.168.0.2
lac>   does not exist. Nevim kde se vzala ta IP adresa kdyz jsem ji do
lac>   klienta nevkladal tam jsem dal jiz plne jmeno mistniho serveru
lac>   SATAN.ROV.
lac>   Pokousel jsem se to nastavit z jednech stranek na internetu ktere
lac>   jsou psany cesky ale skoncilo to touto chybou.

lac> tady je kosek z logu
lac> --------------------------
lac> Jan 15 19:08:27 satan in.pop3d[200]: connect from 192.168.0.10
lac> Jan 15 19:08:27 satan in.pop3d[200]: Servicing root @ 192.168.0.10
lac> Jan 15 19:09:21 satan sendmail[202]: g0FI9Gq00202:ruleset=check_mail, arg1=<petr na 192.168.0.2>, relay=www.altasoft.cz [192.168.0.10], reject=553 5.1.8 <petr na 192.168.0.2>... Domain of sender
lac> address petr na 192.168.0.2 does not exist
lac> Jan 15 19:09:21 satan sendmail[202]: g0FI9Gq00202:from=<petr na 192.168.0.2>, size=0, class=0, nrcpts=0, proto=ESMTP, daemon=MTA, relay=www.altasoft.cz [192.168.0.10]
lac> --------------------------
lac>   Budu rad za jakoukoliv radu. Plno veci se mi povedlo rozchodit ale
lac>   stimhle si uz chvili hlavu lamu. Hledal jsem i v archivu
lac>   linix na linux.cz ale vyflusne to vzdy tolik blbosti a zadne pouzitelne
lac>   navody.

lac>                      Moc diky a ahoj Lukas

lac>                              mailto:linux_lukas na atlas.cz

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz