konfigurace SendMail does not exist

Dan Lukes dan na obluda.cz
Sobota Duben 20 08:26:55 CEST 2002

linux_lukas na atlas.cz wrote:

> odstarane ted uz pouzivam jmeno stroje a odesilat muzu ale neznamena
> to ze se to odesila spravne. Posta kterou odeslu se mi vraci a to
> rovnou ve dnou kopiich s ruznymi predmety.
> prikladam kopie

> 553 5.3.5 satan.rov. config error: mail loops back to me (MX problem?)
> 554 5.3.5 <satan na satan.rov>... Local configuration error

	Sendmailu musite rict pro jake domeny je cilovym mailerem. V tomto
pripade doslo k tomu, ze podle MX zrejme cilovym mailerem je (nema postu
kam poslat), ale podle konfigurace jim neni - a to presne vyvolava
takovehle chybove hlasky.

	Soubor, do ktereho se tento seznam pise zalezi trochu od vasi celkove
konfigurace a verze sendmailu. Jmenuje se 'sendmail.cw', na novejsich
verzich tusim 'local-domains' (omlouvam se, ja i nove verze mam
prekonfigurovane na stary nazev, takze si to mozna nepamatuju dobre)
nebo je to napsano primo v sendmail.cf

	Bez konfigurace prijima sendmail postu pouze pro 'sebe' - tedy tam, kde
je za zavinacem stejne jmeno jako je jmeno stroje.

						Dan

--
Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan na obluda.cz, dan na freebsd.cz, dan na kolej.mff.cuni.cz, dan na fio.cz