smart relay

Pátek Duben 19 12:49:58 CEST 2002

Dan Lukes <dan na obluda.cz> wrote:

->>> ->        Pokud si dobre pamatuju, tak pro "SMART_HOST" plati obdobne
->>> pravidla jako cilovou adresu, pro uvadeni jmen v mailertable a v
->>> podobnych konfiguracnich souborech - tedy jmeno se resolvi nejprve
->>> pres MX zaznamy podle poradi priority a neni-li MX zaznamu, pak se
->>> zkousi A zaznam. Nechcete-li takovy postup, pak musite nazev stroje
->>> uzavrit do hranatych zavorek.

->>> pokial viem ja tak to praveze neplati a pre SMART_HOST sa pouziva iba
->>> A resp gethostbyname.

->        Nakonec mi to nedalo a vyzkousel jsem to. Pravdu mam ja ;-)

ktora verzia sendmailu? je to tak popisane aj v dokumentacii? JA som kedysi
testoval sendmail prave kvoli tomuto a vyzeralo to tak ze niekedy za
zahadnych okolnosti sendmail hladal MX a bez neho blbol, za inych okolnosti
pekne dorucil mail na server.

 They that can give up essential liberty to obtain a little temporary
 safety deserves neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin