konfigurace SendMail does not exist

Dan Lukes dan na obluda.cz
Neděle Duben 21 00:11:11 CEST 2002

linux_lukas na atlas.cz wrote:
> Jak jste mi radil abych se podival do souboru relay-domains tak jsem
> se tam uz nekdy pred tim koukal a tamty informace jsem tam mel jiz
> napsane v mem pripade je to soubor relay-domains
>
> relay-domains

> satan.pa                RELAY
> satan.pa.       IN      A       192.168.0.2
>                 MX      0       satan.pa.

> Problem tedy trva i nadale dal. Snad vam toto neco rekne o konfiguraci

Neradil jsem podivat se do souboru relay-domains - ten slouzi jako
seznam domen, pro ktere jste ochoten delat relay. Mluvil jsem o souboru
local-domains (s tim, ze nazev nemusi byt spravne - a on opravdu neni,
spravny nazev je local-host-names), ktery specifikuje pro jake domeny je
tento stroj cilovym mailerem. Takze, zkuste ten a myslim, ze pak uz to
pijde. Nezapomente sendmail restartovat.

							Dan

--
Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan na obluda.cz, dan na freebsd.cz, dan na kolej.mff.cuni.cz, dan na fio.cz