konfigurace SendMail does not exist

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Sobota Duben 20 18:23:45 CEST 2002

Hello Dan,

Saturday, April 20, 2002, 8:26:55 AM, you wrote:

Jak jste mi radil abych se podival do souboru relay-domains tak jsem
se tam uz nekdy pred tim koukal a tamty informace jsem tam mel jiz
napsane v mem pripade je to soubor relay-domains

relay-domains
--
localhost               RELAY
192.168.0.2             RELAY

--

jeste sem asi dam i konfiguraci DNS aby bylo videt jak je to udelano s
MX zaznamem.

--
$TTL    86400
@       IN      SOA     satan.pa. root.satan.pa.  (

                MX      0       satan.pa.

www             CNAME   satan.pa.
ftp             CNAME   satan.pa.
pop             CNAME   satan.pa.
smtp            CNAME   satan.pa.

www.altasoft.cz         A       192.168.0.10
--

Problem tedy trva i nadale dal. Snad vam toto neco rekne o konfiguraci
za pomoc moc dekuji.

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz