Postfix a mailertable

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Duben 24 12:23:17 CEST 2002

On Wed, Apr 24, 2002 at 11:56:03AM +0200, Petr Simek wrote:

> Chtel bych se zeptat co je to ten avcheck a kde to roste. A pokud by jste
> mohl zhruba popsat princip funkce byl bych Vam vdecny, hlavne jak se to
> zamontuje do postfixu.

google ;-)) ak ma pamat neklame, tak http://www.corpit.ru/avcheck, tam
je vsetko jednoducho a strucne popisane

KAV mame pre linux server

vsetky operacie s mailami robi avcheck - KAV iba kontroluje virusy a na
zaklade nejakej navratovej hodnoty avcheck posudi, ci je to zavirene, ci
nie

v master.cf v postfixe je definovany avdaemon, ktory pocuva dajme tomu
na localhoste na porte 1025 a postfix mu predava vsetky spravy, ktore
prijme, avcheck potom vysledok posiela zase postfixu, ktory to dorucuje
dalej - preto admin dostava upozornenie AJ S INFIKOVANOU postou

localhost:1025  inet    n       -       n       -       -       smtpd -o content_filter=

> Opravte prosim pripadne chyby v te uvaze. Dozvedet se z Webu vyrobcu
> antiviru jak je to konkretne udelane da nekdy dost prace...

ako to robi KAV neviem, prave preto pouzivam avcheck, pretoze to nebezi
pod rootom a je to flexibilnejsie

aby som nepisal chybne vysvetlenia, pozrite si radsej dokumentaciu k
avcheck, co sa tyka praktickych veci, ktore nenajdete v dokumentacii,
pytajte sa - odpoviem, ak viem ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE