Postfix a mailertable

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Středa Duben 24 15:05:03 CEST 2002

> KAV mame pre linux server
>
> vsetky operacie s mailami robi avcheck - KAV iba kontroluje virusy a na
> zaklade nejakej navratovej hodnoty avcheck posudi, ci je to zavirene, ci
> nie

Nevite nekdo, zda to bude fungovat i s KAV Business Optimal pro Linux?
Ten je podstatne levnesi, nez KAV pro server.

Tohle reseni AV kontroly mailu mne uz laka delsi dobu, ale tech 7400
rocne se mi na to u nas ve skole nepodari prosadit. Nastesti totiz
pouzivame jako mail klienta PMail, takze sme tu zadnou velkou katastrofu
zatim nemeli. Kdyby byla, asi by ten KAV prosel lepe :-).